*به فورکیا سایت بیشترین کسب آرای رضایتمندی مشتری درحوزه محصولات فایلی خوش آمدید و از اینکه سایت ما را جهت بازدید انتخاب نموده اید سپاس گذاریم*

محل لوگو

کتاب صوتی بعد از پایان از فریبا وفی


کتاب صوتی «بعد از پایان» از فریبا وفی

 درباره کتاب:

رمان بعد از پایان با آغاز سفر زنی به نام منظر از سوئد به ایران آغاز می‌شود. تمام اتفاق‌های داستان رمان بعد از پایان در این سفر حادث می‌شود. این سفر به نوعی روند تغییر است. تغییر آدم ها، نگاه به مسائل اجتماعی و فرهنگی و همچنین مسائل زنان در این تغییر و سفر موثر هستند.

این رمان را می‌توان رمانی شخصیت محور دانست. بیشتر شخصیت‌های رمان بعد از پایان زن هستند و به نظر می‌رسد که این نکته اتفاقی نبوده و تعمدی در آن در کار است.


بخشی از کتاب :

ناگهان مثل دیوانه­ ها بلند شد. پتویی آورد رفت زیرش قلنبه شد و پشتش را کرد به من. جوری خودش را پتوپیچ کرد که معلوم نبود سرش کدام طرف است . انگار این­جوری بهتر شد. پتو باز بهتر از فاطمه یا سنگ بود. رفتم نزدیک­تر. دستم را گذاشتم روی پتو. دیدم اصلاً حرفم نمی­آید. دستم را برداشتم و یک قرن به همان حال ماندم . بعد صدای خودم را شنیدم که به فارسی می­گفتم مامان تو را سپرده دست من. خجالت کشیدم از صدای فارسی­ ام. چند لحظه بعد صدایی از پتو آمد. پتو به فارسی گفت چی گفته . به ترکی گفتم گفته مشمول ذمه­ اید اگر بگذارید فاطمه­ ی من یک ذره غصه بخورد. پتو تکان نخورد. به فارسی گفتم بلند شو دیگر. این جوری روحش را عذاب می­دهی. پتو لرزید. ذره ذره پتو داشت گریه می­کرد. فکر کردم اگر این پتو نبود رویم نمی­شد فاطمه را بغل کنم . پتو را بغل کردم و بوسیدم. بعد من و پتو زار زار گریه کردیم. 

فرمت: mp3

مدت زمان: 8 ساعت و 10 دقیقه

حجم فایل دانلودی: 410 مگابایت

%این کتاب صوتی را در اولین خریدتان با 15٪ تخفیف ارزان‌تر بخرید!%

*لینک پشتیبانی کلیک کنید*


مبلغ واقعی 19,000 تومان    15% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 16,150 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ مرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 190

برچسب های مهم

تهران چیتگر بلوار کوهک شبنم دهم

فایل سرچ

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما