*به فورکیا سایت بیشترین کسب آرای رضایتمندی مشتری درحوزه محصولات فایلی خوش آمدید و از اینکه سایت ما را جهت بازدید انتخاب نموده اید سپاس گذاریم*

محل لوگو

دانلود مبانی جانور شناسی از دکتر حمید درویش نیاpdf


دانلود مبانی جانور شناسی از دکتر حمید درویش نیاpdf

مقدمه جانوران با مشخصات گوناگون و به لحاظ شکل، اندازه، ساختمان، روش زندگی و بسیاری موارد دیگر از هم متمایز میشوند. تنوع جانوران و نیاز به شناخت آنها سبب شده است که اطلاعات وسیعی از آنها کسب شود، ولی نیاز به کسب معلومات جدید همچنان احساس میشود. )، یکی از شاخههای زیستشناسی است که به مطالعه علمی انواع جانوران پرداخته و Zoologyجانورشناسی ( حاصل تحقیقات و کنجکاویهای انسان در دنیای جانوران است. این علم همانند سایر علوم زیستی، به شاخههای متعددی، همچون مورفولوژی (ریختشناسی)، آناتومی و فیزیولوژی تقسیم میشود. جانورشناسان با مقایسه بسیاری، ساختمان و کارِ اندامهای مختلف بدن جانور، عادتهای زیستی، طبقهبندی جانوران و فیزیولوژی بدن آنها از قوانین حاکم بر دنیای جانوران و ارتباط آنها و محیط زیست را مورد مطالعه قرار دادهاند. بهطور خلاصه تمامی حقایق علمی، استنتاجها، فرضیهها، و قوانین مربوط به حیات جانوری را در جانورشناسی مورد مطالعه قرار میدهند. زندگی انسان، جانداران و محیط زیست چنان به هم وابسته است که آثار تداخل اعمال آنها به صورت مفید و یا مضر مشاهده میشود. بشر طی قرون و اعصار گذشته سعی در بهرهبرداری از منابع طبیعی را داشته و در این راه گونههای مفید و مضر جانوری را شناسایی کرده است. اگرچه استفاده بیرویه در بعضی موارد زیانهای غیرقابل برای کاهش این ، جبرانی را به محیط زیست وارد ساخته اما زیستشناسان سعی در دستیابی به روشهای نوین خسارتها دارند.



فرمت:pdf

تعدادصفحات:163

حجم دانلودی:10مگابایت

%این فایل را در اولین خریدتان با 20٪ تخفیف ارزان‌تر بخرید!%

*لینک پشتیبانی کلیک کنید*



مبلغ واقعی 12,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 10,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 1413

برچسب های مهم

تهران چیتگر بلوار کوهک شبنم دهم

فایل سرچ

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما