*به فورکیا سایت بیشترین کسب آرای رضایتمندی مشتری درحوزه محصولات فایلی خوش آمدید و از اینکه سایت ما را جهت بازدید انتخاب نموده اید سپاس گذاریم*

محل لوگو

کتاب صوتی فنون شناخت درمانی از دکتر رابرت ال لیهی(نسخه کامل)


کتاب صوتی فنون شناخت درمانی از دکتر رابرت ال لیهی(نسخه کامل)

کتاب فنون شناخت درمانی به بسیاری از ده ها هزار نفر از پزشکان ، ابزارهای مبتنی بر شواهد را برای به حداکثر رساندن قدرت شناخت درمانی ارائه داده است. رابرت ال. لیهی نویسنده این کتاب، روش هایی را برای شناسایی و اصلاح افکار مسئله دار ، باورهای غلط و الگوهای نگرانی همچنین انتقاد از خود را ارائه می دهد و بحث را به شکلی پیش می برد که خواننده درک خوبی از این سمپتوم ها بدست آورد.
هر تکنیک او شامل مثالهای واضح و گفتگوی نمونه وار است.

او همچنین مواردی چون آخرین نظریه و تحقیقات در این زمینه و همچنین تکنیک های پیشرفته ناشی از درمان پذیرش و تعهد (ACT) ، فعال سازی رفتاری ، رفتار درمانی دیالکتیکی (DBT) ، طرحواره درمانی عاطفی و مدل فراشناختی را مورد بحث قرار می دهد..
* فصل های قابل توجهی در تنظیم احساسات و نگرانی ها تجدید نظر شده است.
Robert L. Leahy مدیر انستیتوی شناختی درمانی آمریکا در نیویورک و استاد روانشناسی روانشناسی در بخش روانپزشکی در کالج پزشکی Weill Cornell است. تحقیقات وی بر تفاوت های فردی در تنظیم احساسات متمرکز است. دکتر لیهی دستیار سردبیر مجله بین المللی شناخت درمانی است و رئیس سابق انجمن درمان های رفتاری و شناختی ، انجمن بین المللی روان درمانی شناختی و آکادمی درمان های شناختی و رفتاری است. وی دریافت کننده جایزه آرون تی بک در سال 2014 از آکادمی درمان های شناختی و رفتاری است. دکتر لیهی کتابهای متعددی از جمله تکنیک های شناخت درمانی ، چاپ دوم و مجلات چاپ شده در زمینه برنامه های درمانی و مداخلات برای پرخوری و اختلال پرخوری را منتشر کرده است.



نویسنده : دکتر رابرت ال لیهی

مترجمان : دکتر لادن فتی، شیما شکیبا، شهرزاد تهماسبی مرادی، حسین ناصری کاوه ضیایی

فرمت:mp3

تعدادفایل:105کامل

حجم دانلودی:370مگابایت

%این کتاب صوتی را در اولین خریدتان با 10٪ تخفیف ارزان‌تر بخرید!%

*لینک پشتیبانی کلیک کنید*



مبلغ واقعی 15,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 479

برچسب های مهم

تهران چیتگر بلوار کوهک شبنم دهم

فایل سرچ

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما