*به فورکیا سایت بیشترین کسب آرای رضایتمندی مشتری درحوزه محصولات فایلی خوش آمدید و از اینکه سایت ما را جهت بازدید انتخاب نموده اید سپاس گذاریم*

محل لوگو

کتاب صوتی روان درمانی اگزیستانسیال از دکتر اروین‌ دی یالوم(نسخه کامل)


کتاب صوتی روان درمانی اگزیستانسیال از دکتر اروین‌ دی یالوم(نسخه کامل)

کتاب روان ‏‌درمانی اگزیستانسیال هم راهنمایی برای درمان‌گران است و هم نوعی درمان به‏‌شمار می‏‌رود : هرکس که آن را بخواند ، عمیقا تحت تاثیر قرار می‏‌گیرد و خردمندتر می‏‌شود انگار چندین ساعت به گفت‏‌وگو با کسی نشسته که عزمش را برای عبور از ژرف‏‌ترین مشکلات بشری جزم کرده است. داستایفسکی، تولستوی، کافکا، سارتر، کامو و بسیاری دیگر با نویسنده هم‏‌آوا شده‏‌اند تا از دلواپسی‏‌های غایی بشر بگویند. مخاطبان اصلی کتاب، دانشجویان و روان‏‌درمان‌گران بالینی‏‌اند ولی به‏‌دلیل سبک قابل فهم و عاری از اصطلاحات تخصصی‏‌اش، برای خواننده‏‌ی معمولی نیز قابل درک و بسیار جذاب است. یالوم پس از نوشتن این کتاب و برای بسط نظریه اگزیستانسیال بود که به ابزار داستان روی آورد و آثاری چون و نیچه گریه کرد… و مامان و معنی زندگی را خلق کرد. او خود روان‏‌درمانی اگزیستانسیال را کتاب مرجع تمامی آثاری دانسته که پس از آن به رشته تحریر درآورده است.



فرمت:mp3

تعدادقسمت:10کامل

حجم دانلودی:738مگابایت

گوینده:پریوش زاهدی

%این کتاب صوتی را در اولین خریدتان با 10٪ تخفیف ارزان‌تر بخرید!%

*لینک پشتیبانی کلیک کنید*


مبلغ واقعی 15,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 185

برچسب های مهم

تهران چیتگر بلوار کوهک شبنم دهم

فایل سرچ

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما